Dax å blogg lite...

2010-04-25 @ 22:32:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Fredag.

Var vi på Teater








Lördag.

Jag och paul var på kurs i Stavanger.
Fick se några nya klipp set från Hair construction.



Sedan begav vi oss hem till våran kollega Caroline som hade fest.
Hade det supper trevligt och jätte roligt..
hihi blev lite mycket för min del så jag begav mig hem tidigare =0)

Här kommer lite bilder i allafal..


Ingrid & Martin


Jeanette & Caroline

Supper söta e våra kollegor och vi hade jätte roligt..

Jag åkte hem som sagt tidigare och paul o martin blev hemkörda av Carolines pojkvän.
Trodde ju att paul hade nycklar men ikke.. hihi
Så han och martin hade ringt 100g på porttelefonen och kastat sten på rutan och ringt på min norska och svenska mobil.
Och tillslut vaknade jag hihi
Gick ner och öppnade till dem. Sedan fortasatte de här och jag gick och sov.
På morgonen hade martin sovit över och gjort pankakor.. Mums..
Sedan slöade vi hela dagen..!
Caroline och hennes pojkvän var så snälla och körde hit martins bil. =0)
Sedan gick vi på bio och jag fick välja film.
Och det blev ju så klart




Den var lite rolig men inte en av de bästa som jag har sett..
Men det sjuka är: Det är en san film..!
Men hyr den istället för att se den på bio..

Nästa vecka är det att jobba hela veckan.
Är ju röd dag på lördag 1/5 så vi är lediga med betalt hihihi

Nej nu skall jag sova är rätt trött

saknar er där hemma..

pössss


Kommentarer

Postat av: Annika

Ser ut som att ni hade det trevligt igår! :-)

Teatern såg ganska....annorlunda ut. :-)



Ta hand om er.



Pussar & Kramar från oss

2010-04-25 @ 23:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback