Fredag..

2010-05-01 @ 00:18:26 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår fick ja mina bryn färgade och noppade av Ingrid..
Jag e supper gnällig när de gäller mina bryn.. hahah
så de e inte många som ha fått noppa dem el färga..
MEN jag blev verkligen supper nöjd.. de e skit snygga så nu har hon fått ett heltids jobb hihihi
Tack =0)

Idag har vi jobbat (som vanligt)
Åt en stor frulle tillsammans på morgonen..
Sedan jobbade vi 12 -20..
Har haft en del intressanta kunder hahha..

Åkte med Martin hem och gjorde midda och kollade på tv =0)

Så nu ligger vi i sänge o kommer säkert att kolla en film..
Är ju röd dag i morgon så vi e lediga med betalt hhihi inte fel det..

Så vad skall man då göra i helgen när ALLT är stängt och det är dåligt väder..!!

Tjoho.. kom gärna med förslag.. UPPSKATTTTTASSS...


Kramellli kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback