idag är jag verkligen trött..

2010-08-13 @ 18:14:43 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Igår hade vi nattöppet på köpcentret..!! Så jag jobbade fråb 11,30 - 24,00..
Idag var det upp och jobba 10 - 17.. så när Paulli kom och hämtade mig var jag så trött..
Nu sitter jag bara i soffan och slöar...!!

Ikväll skall vi bara kolla tv och ta det lungt (skönt)...

Imorgon är vi också lediga så om det är sol så kanske man kan ta sig till stranden (första gången för i år då)
Sen på kvällen skall vi ut med jobb och äta middag =0) Skall bli så skoj =0)

Nerräkning ------->

9 dagar kvar..!!

Längtar efter er alla =0)

Kommentarer

Postat av: Catrin

Oh my god!!! Shit så fin bloggen har blivit duktig du är, och superfina bilder. Måste ta med mig till sådana mysiga stöllen nästa gång jag kommer =) Puss på er!!! Snart ska vi mysa allihopa!!

2010-08-16 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback