Nu skall ja sova..

2010-08-17 @ 22:53:59 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Min kära Paul kom på häromdagen att han skulle fixa bloggen..
Och jag bara skratta åt honom...
Han sa då - Det är ingen sport om man kan de direct..!
Jag - Visst.. (vet ju att hans tålamod är väldigt kort)

Han satt ett par timmar och gjorde en bild i Pain och sen blev det inte mer..
 Jag fick ta över och fixade då in hans bild som header..! Men så vill jag göra bloggen enu snyggare..
Så nu har jag gett mig in på fotoshop..!
Men jag orkar inte mer i dag..
Är ju hur mycker som helst att lära sig i fotoshop..!
Jaja

Jag tar med datorn på semesterna så kanske ja fixar det då..

Nu skall denna trötta sova..

Natti natti

xoxo

Kommentarer

Postat av: Annika

Hahahaha...har lillebror dåligt tålamod?! NEJ...inte han inte...:-)

Headern är jättefin! Men bloggen ser ärligt talat lite konstig ut...



Kan inte blogg.se , men blogspot.com är kanon! :-)



Ser fram emot ert besök snart...



Pussar & Kramar

2010-08-17 @ 23:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback