Jo vad det händer mycket nu =0)

2010-12-03 @ 23:14:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Japp jobbet som jag var på intervju för ville ha mig i Januari men jag sa kanske så fal i Mars.. =0)
Men allt gick jätte bra så jag är glad =0)

Men sen är det så att jag fixar till chefen för en smink och parfymeri affär på centret och hon erbjöd mig jobb =0)
Hihi jag sa att jag tyvärr fick tacka nej då jag inte har en chans att jobba nått mer.. Då får centret ha öppet 10-24..

Men gud vad det händer massor hihihi men det är bara skoj =0)

Har även klippt mig i dag innan jag gick och jobba på Noa Noa.. Jan på jobb fick klippa mig lite snabbt.. =0

Har även avfärgat  håret.. Blev jätte fint.. Tack Ingrid =0)


En lite ljusare brun färg =0)
Ser lite mer solbleck ut =0)


HIhihi

Sen så var jag och Paulli ute och åt en jätte god middag för två veckor sedan =0)
Här kommer lite bilder på det..


Vad skall vi beställa för gott..?? hihi


Maten kom.. Mmmmmmm... GOTTTTT


Så gott men Paulli måste ha haklapp.. Hahha


Men endå..
Som han själv skulle säga: MED MITT FLYTTTT...
Spilde vit vin över hela sig själv...


Men vinet som han spilde torkade fint in till efterätten kom.. hihi


Så gooooottt.. Brownie och äpplekaka...

När man jobbar så mycket som vi gör får man ta en kväll då och då och unna oss lite mys  o god middag..

Efter detta rullade vi hem.. hihi


BTW hittade en jätte fin tapet som kanske svärmor kund som om hon visste vilken den var och om ni har den?

HIhih är kommer bilden svärmor =0)


Snart kommer Vi hem.. LÄNGTAR SÅ..

XO XO

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback