Datahacker.. HIHIHI

2010-07-10 @ 00:19:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag tror att jag är född till data hacker.. HAHAHHA..!!

För någon dag sedan gnällde jag till Paul, att jag ville ha en fin bakrund till min telefon.
Och Så var det nått konstigt med min telefon (appsen som ja laddade hem kom inte in i telefonen)
Och så hjälpte han mig fixa allt detta..
Och så låg vi och pratade en stund.
Ja sa att han att vi e som hans föräldrar..
Han fixar all elektronik som jag e mindre bra på. 

Ja sa även till Paul att jag har blivit så kass på allt som har med elektronik att göra..
Ja fatar inget o vill bara att Paul skall fixa problemet åt mig...


Så häromdagen ville Paul se på film.
Han hade en film (fil) på datorn. Så han förde över den på ett usb mine som han sedan satt i PS3 (Play station 3).
Men inget funkade.. Den uppfatade inte ens usb.

Så då kom Paul på att han kunde ringa min lillebror (då han e bra på PS3)
Han ringde Dennis och de började prata om hans (Dennis) världsproblem
Så medan de pratade om allt mellan himel och jord så googlade jag (I LOVE GOOGLE)

Så ja läste ja mig till hur man ändrar ett usbs filformat. Och att Ps3 kör via ett gamalt filförmat..! Så där satt jag och ändrade det (lidde stolt hahah...)

Så sedan funkade usb och filmen..!!

Men i dag fortsatte det..!! Tjoho

Har länge viljat kunna lägga upp video på bloggen.. Men av ren lathet så har ja inte orkat sätta mig in i det.. För de gånger jag har googlat det har de verkat allt för avanserat..!!

Men idag hade ja inte så mycket att göra så ja googlade och hittade en jätte lätt beskrivning..! De tackar jag för..

Så nu (som ni ser) Kan ja lägga upp klipp men OCH jag kan även mms blogga..

Vilket jag ser framimot när vi e hemma..!! Skall bli skoj..

Så japp jag har mina stunder.. Hihihi..


Tack o hej leverpastej..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback