Fredag.. =0)

2010-07-09 @ 10:50:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag är det fredag och strålande sol.. Jag tycker ju faktiskt att jag skall va LEDIG i dag och ligga på stranden hihi..
Men ikke..
Jobba 12 - 20..

Häromdagen efter matbloggen åt vi skolebolle och drak latte =0)

Ps tycker ni inte våra söta matchande strumpor är söta..

När jag börjar tolv så göra jag inte så mycket innan.. Går en lång runda med hundarna i parken och sedan hem och äta frukost..
När ja kom ut i köket/vardagsrumet/matsalen.. (hihi) så såg jag kalaspuffar... Gott tänkte jag..
Det var ju ände längesedan man åt det..
Så ja gick (hela vägen) till kylen och hämtade ern mjölk.. Och sedan tog jag en skål och skulle hälla upp..
SLUT..!! Där var inget i den..
Jag blev rätt besviken..!!
Så jag fick äta havregrynsgröt igen...!!
Men så såg jag muslin.. Och tänkte ja kunde spice upp min havregryns frukost..
Så jag hälde det på havregrynen tillsammans med mjölk..


Nej det var inte så gott..
Jag tycker om (havren) el va det nu e.. Ni vet de små knapriga "bollarna"
Men i Norsk musli är det rusin och nötter. Istortsett..
Så blä blä blä..!!


Nej nu skall jag bege mig till jobb =0)
Ha en underbar dag allesammans..
SAKNAR ER MASSOR..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback