Indisk blev flintastek.. Hihiihi

2010-07-05 @ 21:49:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vi var och handlade i Lördags efter jobb. Vi handlade en massa gott gott... =0)
Vi gjorde "kina mat" igår.. Sataysås (jordnötssås) med ris och kykling i mango chutney..
GOTT..

 

Så idag hade vi bestämt att vi skulle äta indiskt..

Men det glömde vi båda helt =0)
Så Paul hämtade mig ffrån jobb och vi båda tänkte: Vad skall vi äta..!?!?
Jag var trött så ja tänkte jajaj ok vi har flintastek hemma och rotfruktsgratäng..

Så det blev det..
Mitt under matlagningen ser jag det indiska brödet som vi skulle ha till maten (som vi igentligen skulle äta idag)
Så vi båda blev lite sura.. =0) hahhahah vi ville ju ha indiska i dag..

Men men det får bara bli i morgon =0)

Så nu står min söta älskling och gör kaffelate till mig *mums*
Sådan snäll sambo jag har.. =0)

Ville bara berätta en sak till ang flintastek..
Flintastek för mig påminer om min mormor.. =0) För på sommaren grillar alltid mormor flintastek..
Finns det nått godare än flintastek hos mormor i lilla Skanör..

Imorgon skall vi ha natt öppet på jobb.. Men ja jobbar bara till 20.. (om inte någon är sjuk osv..)
Så i morgon är salongen öppet 10 - 24,00


Saknar er allesammans där hemma =0)
Stora kramar från oss =0)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback