Lite om mina...

2010-07-10 @ 01:16:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Lite om de produkterna jag använder..

Jag använder Sebastian penetraitt serie


Från Höger --->
Hela Penetraitt serien,
shampoo, balsam, kurr: Som reparerar håret och tynger ner det. (då jag inte vill se ut som en puddel i mina lockar)
Protion 9: Protein för håret och en tyngre styling produkt
Halo Mist: Uv-skyd och glans

Den bästa enligt mig..!!


En serie som jag har blivit förälskad i..!!

Från Vänster <-----

Kropstvål Cocos
Hudkräm Cocos
Handtvål Cocos
Body Scrub Cocos

Luktar gott och känns nice =0)


Jag Verkligen älskar dessa perfymer..

Är så glad för att Annika intrudiserade mig för dessa perfymen..
Hela hans serie luktar så gott =0)
Och detta är en ny sommar serie som jag fick av min underbara sambo..
Tack älskling =0)

Nej nu skall ja sova..
Upp och jobba tidigt i morgon

Kommentarer

Postat av: linda

Man måste ju bara älska body shops produkter! Puss

2010-07-16 @ 13:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback