Matblogg

2010-07-07 @ 21:47:23 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Hej hej =0)

Jag har enu inte kommit på en bra tävling (som passar alla) Men det kommer snart de LOVAR jag =0)

Idag har jag jobbat till 20. Efter jobb kom Paul kom och hämtade mig, han är snäll han =0)

Så handlade vi lite matoch sedan hem..

Igår lagade vi Indisk GOTT..





Idag lagade jag pasta med gorgonzolasås..



Så nu sitter vi och kollar på fotboll och hoppas ju så klart på tyskland =0)

Paul berättade i dag, när han var ute med hunderna..
Så är det så att Tiger måste kissa efter Mocca där hon har kissat..
Men så i dag hade han så brottom att han inte orkade vänta på att Mocca skulle kissa klart..
Så han stälde sig och kissade på henne...!!
Ja i bland e man ju lite stressad...!?!!

Jag tycker det är jätte roligt med bilder på bloggen så när man jobbar hela dagarna så har man ju inte så mycket att fota..
Så då blir det att jag fotar maten..
Då under ju Paul om jag har skaffat mej en matblogg..!?!?
Han e rolig han!!!!

Nej nu skall ja fixa lite kaffe o kaka hihihi.. Får ju lyxa till det lite då o då.. hihi

Kanske bloggar om det sen =0)


Kommentarer

Postat av: Annika

Hihi...jag gillar er matblogg! :-) kan se dig framför mig som ska fota innan Paul får börja äta...haha...och så hör jag hans kommentar om du startat en matblogg. Söta ni! :-D



Puss & Kram

2010-07-08 @ 00:44:02

Postat av: Moster

Ni é för söta!! :-D



På tal om mat så kan du kanske snart skicka receptet? Jag hinner ju fylla annars snart...



Kram

2010-07-08 @ 12:04:34

Postat av: Johanna

hahaha fan va jag garva näsr jag läste om voffsingarna :P söta små liv.. hahaha

2010-07-08 @ 14:44:53
URL: http://sandgrenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback