NI har pool.. MEN..!!

2010-07-25 @ 16:09:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Men vi har ju lite mer lyx om man säger så HAhaha..



hAHAH JA här sitter jag och solar på våran lyxiga franska balkongen..!!!
Jag har ju inte fått någon sol alls för jag har jobbat en del så i dag när jag är ledig sitter jag i den grå och solar..
Men de kommer nog bli lite trångt när Calle & Linda kommer upp =0)
Blir så fal stranden hihihi

Tur vi bor på tredje våningen och inga granar framför så man kan sola topless.. =0)
Men ja kommer nog se ut som jag har solat i ett fängelse pga galerna...
Men vad som hälsat är bra.. Bara man få sol =0)

Ja nästa vecka på fredag kommer mammi & pappi.. =0)
Då skall vi gå på glamat.. Japp så heter det..
Typ som malmöfestivalen fast de e bara MAT..!

Hoppas alla får en underbar Söndag =0)

Puss å kram på er där hemma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback