Rosé..

2010-07-17 @ 02:06:36 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Först åt jag en stor frulle och sedan tog en lång runda med hundarna i ovädert..!!
Sedan jobbade man 12 - 20..!!
Sedan hämtade Paulli mig och vi handlade..
Blev en god middag med 1 ½ Rosé.. Och mer blir det inte..
Känner mig tung i huvudet..!! (inte 20 längre) Så nu blir det sova och jobba i morgon med BOBBAR!!!

Tjoho!!!

Längtar hem så mycket efter alla..!
Är ju ingen som vill ställa upp så kanske vi inte kommer hem den 20/8 som vi hade planerat!!
Jaja vi får se..!!
Så mycket mys det blir när man kommer hem LÄNGTAR!!

Men innan dess kommer ju Linda & Calle upp =0) Skall bli nice..!!
Och kanske Mamma & Pappa.. Vi får se =0)

Misses kisses


Kommentarer

Postat av: Annika

Hoppas verkligen att någon kan hoppa in och jobba så ni kan komma hem den 20/8! Snacka om att alla kommer att rycka och dra i er när ni kommer hem, man vill ju träffa er ju! :-)



Pussar & kramar!

2010-07-18 @ 08:59:16

Postat av: Annika

WOW! Du har även lyckats ta bort den skitjobbiga texten man ska trycka in varje gång man ska kommentera! Du ÄR ju en riktig datahacker! (haha) Jag tackar, då jag aldrig förstått mig på varför den överhuvudtaget finns, tycker den är löjlig och skitjobbig! :-D Tackar tackar...nu ska här kommenteras ännu mer! Puss & kram igen

2010-07-18 @ 09:01:18

Postat av: Me

hihiih testing..

2010-07-18 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback