Sol myspys..

2010-07-26 @ 17:44:18 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Imorse åkte Pauli till Kristiansand. Och skall va där fram tills Torsdag.
Jag jobbade 10 - 15.. Inte helt fel det =0)

Jag och hundarna var ute en runda efter jobb..
Och de blev helt slut..

Sover i solen vid våra matskålar..!!

Sen har jag suttit och solat en liten stund i fönstret (franskabalkongen) hihi
Tiger har leggat i mitt knä och myst..

Så här sitter jag med en kopp kaffe.. (nästan som i bunkan) *flin*


tycker om att bli kliad på magen..


Japp jag har verkligen jätte gräslinga tänder och jag fattas ett par där nere hihi
Försökte ta en bättre bild med mobilen men det var som han förstod att jag skulle fota honom
för han ville inte va med på bild med sitt snygga leénde

Igår lagade jag mat till oss =0)
Och efter som vi har en liten lägenhet på 34kvm så blir (ÄR) här väldigt varmt..
Så jag lagade mat i mina underkläder..!!
Smart va..!
Eller inte.. För jag brände min mage..!!

Totalt fick jag en 8st snygga små blåsor ink på benen!!
Så ett varningens ord..!! LAGA INTE MAT I UNDERKLÄDER..!!
Hahha ja man måste ju testa för att lära sig el..!?!?!?

Sedan satt jag och sms med Linda på telefonen och hon och Åke har hoppat falskärm..
Hon sände mig lite bilder och jag var bara tvungen att lägga upp dem här för jag tycker verkligen det var
supper sköna bilder =0)


Hoppet..!! De är lite vågligare av sig..

Och den klockrenaste bild tycker jag =0)

helt överlycklig och så tycker jag lite att hon ser ut som ett bi med den mössan =0)

Tack och hej för deta inlägget *ler*

Krameli kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback