Underbara Fredag..!!

2010-07-23 @ 22:50:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag jobbat 12 -20
Träffade två jätte söta människor i dag på jobb. Den ena var min kund och den andra var min kunds dotter som min kollega klippte.. Vi bestämde oss för att bytta nr och facebook.. =0)
Ja har ju som sagt inga vänner här uppe och de på jobba verkar ju nästa hopplösa om man skall göra nått med dem...

Så jag blev glad att jag hitta dena tjejen som ja kan lära känna lite mer =0)

Hennes mamma berättade även om en fotokurs kunde gå med i så det kommer ja nog göra när ja får min nya kamra =0)

Idag så städade tjejerna på jobb och hittade en massa produkter som vi kunde få =0)
Så det tackar jag dem för =0)


 Tack Ingrid & Caroline =0)

Sedan har jag även bytt produkt med Ingrid så ja fick dena spraytan av henne =0)


Så den skall ja använda när ja skall ut med tjejerna hemma hihihi =0)

Men vi kommer INTE komma hem den 21 för ingen kan bytta med mig =0/
Så vi kommer hem den 22 sen på kvällen så vet ni alla..

Så ni alla där hemma får ju hoppas på sol så vi kan bara sola oss hihihi =0)

puss å kram på er där hemma =0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback