Dålig på att blogga...

2010-06-21 @ 22:24:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har inte varit min mening att vara så dålig på att blogga..

Jobba hela förra veckan och sen kom Pauli hem från Kristiansand =0)
Har även jobbat extra en del..
Hade min första hårförlägning på jobb..
Deras vaxploppar är inte alls som de jag har jobbat med i Sverige..
Kändes som man satt plast i håret.. (inte som vax)
Tyckte inte alls om dem..
Tänkte ja skulle ta med hemifrån och vissa hur de e jag jobbar med.. Mycket bättre, tycker jag.. =0)

I fredags efter jobb kom Pauli och hämtade mig. Vi åkte hem och packade och sedan flyttade vi in i våran nya lägenhet =0) Känns skönt att ha något eget =0)
Så snart kan vi hämta våra bebisar =0)
Skall bli mysigt att få upp dem

Lördag jobbade jag och sedan var vi på Ikea och handlade lite saker som vi behövde..
Sedan åkte vi till Stavanger och åt lunch. Vi fick varsin grattis lunch på Egon.
Vi åt där för ett tag sen och så var de lite sena med maten (vilket inte gjorde oss nått då vi hade jätte mysihgt)
Men så fick vi varsin grattis lunch där som komp..
Så den utnyttjade vi i Lördags..
Egon är ett jätte mysigt ställe med bra priser och god mat.. (bra priser för va Norge) hihi

Sedna åkte vi hem och tog oss en god drink och somnade hahahha..
Vi e ju inte 20 längre hahahah..

Så idag har jag bara jobbat och slutade 17.
Så nu sitter jag sj då Paul är iväg en vecka..!

Och i fredags hade ja mötte med en säljare för de produkterna jag är ansvarig för..
Och nu skall ja få prova en helt ny serie..

Så förhoppningsvis så får ja dem i morgon =0)



Och sedan har jag även sålt fler sebastian produkter så jag fick välja en till.
Så jag valde sebastian potion 9


Sebastian 9 sätt att bevara hårets stil och tillstånd. Följden blev den unika och näringsrika stylern, Potion 9. Den ger glans och skydar håret.

Och i morgon får jag även välja en ny hihi =0)
Är supper glad för alla dessa bra produkter jag får från jobb..

Ja förhoppningsvis blir det att jogga i morgon och kanske även lägga upp lite bilder på lägenheten och produkter =0)

Puss å kram på er där hemma..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback