Fy...

2010-06-09 @ 00:04:14 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Är helt slut..

Igår var jag ute och sprang en runda... Glömde stretcha pga jav var så varm.
Så när ja kom innanför dörren slängde jag bara av mig alla kläder i panik och hoppas in
i en kall dusch..

Idag jobbade jag 10,30 -20,30
Först var jag på kurs för Sexyhair..

Kursen var jätte bra och underhållande..
Sedan var det att jobba..!

När jag kom hem efter jobb så värmde jag resterna från igår..
Sedan pratade jag lite med Paul och sen var det ut och springa..
Så nu ligger jag i sängen (ny duschad så klart) och är helt slut..
Det var verkligen jobbigt att springa idag..!
Har en sådan sjuk träningsverk från gårdagens jogging runda..
Så idag gjorde det verkligen ont att jogga..!!
Sedan har paul fixat ett program till min iphone som gör att jag kan se hur långt, hur snabbt jag har sprungit..
Och den gör mig bara besviken.. Hahah

Tänker inte ens berätta hur KORT sträcka ja springer och hur snigggggel sakta ja springer den..
Hahha..
Men förhoppningsvis kommer den bli bättre.. =0)

Har även fått ett program som har koll på hur man sover..
Man lägger mobilen i sängen och sedan så (ställer man in den) genom att vända och vrida på sig..
Så har man dena igång hela natten så på morgonen kan man se hur man har sovigt..

Den stämmer rätt bra.. Den vissar hur man sover och när man vaknar.
Den räknar även ut hur länge du sover osv..
Jag brukar sova mellan 5h till 7h.. och det är inte vanligt att ja får sova 7h.
Har verkligen svår att sova..!!
Jag vaknar flera gånger på natten.

Och ju tidigare jag går och lägger mig des tidigare vaknar jag.
Igår la jag mig vid 23 tiden och vaknade i morse kl 04,30..!! helt sjukt.. Va skall ja göra då.
Hade även vaknat en gång innan des vid 03 tiden..


jaja nog om sovningen hihi...

Imorgon blir det jobba..

Hoppas alla har en underbar dag imorgon..
Sj kommer ja nog ha sjuklig träningsverk.. hihi

Kommentarer

Postat av: Mia

Hejsan!



Sedan jag fick mitt järndropp så vaknar jag 07.00 varje morron, oavsett när jag la mig! Inte heller så kul!



Idag har jag cyklat rejält långt! Så långt har jag inte cyklat på många många år. Bilden på FB tog jag i pildammarna på vägen tillbaka till stugan.



Hoppas att allt är bra, och att du/ni trivs!



Kram



Moster Mia

2010-06-09 @ 00:38:56

Postat av: Annika

Vad duktig du är!



Och när det gäller sömnen...inte långt kvar till pensionen nu...haha! :-)



Kramar i massor till er!

2010-06-09 @ 12:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback