Hittade i sängen..

2010-06-06 @ 13:51:23 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Efter jobb tog jag bussen hem.
När ja väl kom in i lägenheten så va det ingen där..
Men så hittade jag Paul i sängen med Martin..
Slöe... de hade gått och vilat i två timmar..

Sedan blev det grillning och lite cider..
Vi var rätt utråkade så ja frågade Martin om ja fick trima hans skägg..
Och det fick jag.. Vi hade rätt roligt åt det..
Sedan färgade vi det med maskara.. Och tillslut färgade vi det med ögonbrynsfärg..
Sedan blev det Pauls tur..

Och nu mera är Martin franskman och Paul julio från Mexico
Njut av bilderna..
ps, färgen sitter i så de måste gå runt så hära.. Hihihii


Maskara..


Färgning på G..


Julio sitter med färgen på...


Resultat.. viva la mexico..


Så här "snygga" blev de.. =0)


Kommentarer

Postat av: Catrin

Hahaha, ser du har hittat 2 nya boys där uppe....när ska du presentera mig för de???? Looking gooooooood ;)

2010-06-06 @ 14:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback