ibland blir man så trött..!!

2010-06-17 @ 23:33:54 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag var en bra dag..!!

Martin har sovit här i två dagar då en av cheferna var ner och bodde i hans  lägenhet.
Så var han snäll och lånade ut den så jag slapp bo med dem.. =0)

Idag skulle jag jobba 12 -20.

Sista kunden jag hade (kl 17) var en 3a (mörk mörk mörk brun).
Hon skulle bli ljus.
Jag gjorde henne ljus...
Jag gjorde en av färgning med 1,9% (de lägsta väten)
Sedan en blecknin med 4% (den näst lägsta väten)
Sedan tog jag en minicolor (toning) i botten och en annan på längderna, för att få en jämn färg..
Så blev den guldig (fast den skulle bli askig)
Kund berättar då att hon lätt blir guldig.. (wtf kunde du inte sagt de tidigare)
Så då gjorde jag slingor med 4%.
Sedan tog jag en ask toning över...

Hon fick en sandig fin färg.. Med guldiga inslag..
Och hår kvaliteten var jätte fin för jag hade gått så snällt på håret och låtit det sitta längre..
JAG TOG HENNE FRÅN EN 3 TILL EN 11... (med så låg väte)

Jag var klar kl 22,30...!!!!
Hon var inte nöjd..
Jag förklara att de inte går och göra mer..
Håret var mättat..!!! (de orkar inte mer)
Så hon fick sliver shampoo med sig hem..!! (för jag var snäll)

HUr kan man inte va nöjd me detta..!?!?
Vad vill hon ha..!!!
Ps hon var gammal frisör..!!

Blir så besviken när jag gör ett sådant sjukt bra jobb..!!
Ja kan inte trolla mer än vad jag har gjort..!!
Kan ju inte bli platina blond på så kort tid..!!
Det skall nästan vara omöjligt att göra det ja gjorde och få det så fint..!!

Lovar att hon kommer komma i morgon..! Och då vet jag inte va jag skall göra..!! =0/

Personerna på bild har inget med detta och göra.. Men så här mörk var hon (om inte mörkare)
Och ljusare än mitt bilden BLEV hon... SÅ ni kanske förstår

konstig bild men lättare för er att förstå om inte  e frisörer..!


Nu sitter jag och väntar på att maten skall bli klar =0)
Imorgon kommer min älskling hem =0)
Sen skall vi flytta..
Vi kommer flytta in i martins gammla lägenhet.. =0)
Skönt att få nått eget..
Så snart vi blir lediga från jobb skall vi hämta bebisarna =0)¨

Hoppas alla får en underbar helg =0)
Sj skall jag jobba extra då många e sjuka =0)

Puss å kram saknar er så mycket..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback