Jogging

2010-06-12 @ 01:51:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja i tre dagar har jag joggat nu.. Men i dag och igår hade jag uppehåll.. =0/
Men i morgon skall ja ut å springa igen.. =0)
Sedan på Söndag skall jag och Älsklinge ut och jogga =0)

Har även googlat en del stretchingövningar.. Hahha
Här var en jag hittade men kommer inte kunna utföra den hhahahhaha...

snacka om vigggggg...

Nej det får bli de gamla hedliga övningarna =0)
Man e ju inte 20 längre HAHAHAHA..

I Onsdags fick jag även produkter från jobb.. =0) Tack Carolina

Wellas sol serie =0)

Har även pratat länge med Catti i dag =0) Vilket fick mig att längta massor mer efter henne..
SAKNAR DEJ MASSOR....

Nej nu skall man sova.. Skall jobba 10 - 18 imorgon och vet tyvärr att jag har en spec kund i morgon..
Puh ser inte alls fram imot henne..!!

Puss å kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback