Måndag..

2010-06-07 @ 19:09:19 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag åkte Paul till kristiansand för att jobba. Han kommer komma hem Torsdag kväll..
Så nu kommer jag vara "hemma" själv..

Idag har jag jobbat 10 -17. Har inte haft mycket att göra i dag.. =0/
Men jag sålde några Sebastian till så jag fick välja en produkt.. =0)
Så jag valde:

Den är verkligen suppppper...
Man får en massa glanssss.. Och man får även uv-skydd..

Man får verkligen en massa produkter..
Och nästa vecka får jag tre produkter till från purelogy..
Det är skoj att man får en massa produkter som man får prova..

Tänkte även ha en liten tävling för våra nära och kära.. =0)
Får se vad ja kommer på för tävling =0) Och vad priset blir.. hihi...

Kramis på er alla där hemma..


Kommentarer

Postat av: Annika

Tävling låter skoj! Jag är på! :-)

Kul att ni får testa så mycket. Ni får hyra en lastbil sen när ni ska hem...hahaha...



Kram kram

2010-06-07 @ 23:38:01

Postat av: LENA

HEJ. JAG VILL OCKSÅ VARA MED OCH TÄVLA...... PUSS O KRAM LENA

2010-07-06 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback