Måndag..

2010-06-14 @ 21:35:14 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har jag varit hemma från jobb efter som jag var så dåligt i går och i natt..
Nu ångrar jag mig att jag lämnade min krampmedicin i Sverige..
Idag mår jag rätt okej.. Och förhoppningsvis kan jag jobba i morgon..

Jag har sovit istortset hela dagen.. Sedan har jag skrivit en mat sedel (el vad det heter)
Och tror det el ej så slutade summan för en veckas middag & frukost med 433kr..
Billigt tycker vi..

Så här kommer den.

Måndag: Omekett med grönsaker och beccon.
Tisdag: Crispig kyklingfile med Salad.
Onsdag: Tacos
Torsdag: kykling med pasta och stekta grönsaker.
Fredag: calamari, pomes med aioli & vitlöksbröd
Lördag: Lax med aioli och potatis & focaccia
Söndag: ej inräknad. Blir nog Kina Mat..!!

Sedan har jag även köpt lite saker på nätet =0)

Det blev bocketboken:



Han har även skrivit Snabba cash.


The hills..
En serie som ja tycker är bra =0)


Hahah och så köpte jag The sims..
Det är jag och barnen =0)
Men jag tycker det är roligt..

Japp så har min dag varit..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback