Söndag..

2010-06-14 @ 21:17:17 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag vaknade av att min älskling ringde...
Han var på kastrup och skulle bara meddel mig när han landade..

Jag somnade om =0)
Och sedan vaknade jag i panik och fick bråttom till sola flyggplats.

Körde och hämtade mitt hjärta =0)
Vi körde och handlade frulle..
Vi hade verkligen en jätte mysig frulle..

Och min älskling gav mig en massa presenter =0)

En liten box..


Med björnBorg underkläder.. =0)


Min hudkräm och Rose nu tills sommaren =0)


Ett jätte fint sett från D&G..

Tack så jätte mycket min underbara älskling..


Senare på dagen åkte vi en runda och fikade och åt middage på EGON


Min underbara älskling på EGON..

Lite Bilder på Resturangen..





Det var verkligen ett suppper mysigt ställe med massa små vrår..



Älsklings middag..


Min middag GOTT..

Allt var verkligen supper gott..


Tyvärr senare på kvällen blev jag jätte dålig. Hade kramper i magen och kastade upp..
Så jag fick sova hela kvällen, så det blev inte så mycket umgås med min älskling..
Och i dag (Måndag) har han åkt till Kristianssand...!!
Så ja skall vara sj hemma en hela vecka igen..!!

Saknar han massor..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback