Tv... vad är det??

2010-06-02 @ 21:31:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjohosan..

Idag har man jobbat 10 - 19,30..
Har frontat lite och gjort fint.. Kanske (om ja kommer ihåg) tar med kamran i morgon till jobb och fotograferar lite..
Så ni får se och va med.. =0)

Efter jobb tog jag bussen hem.. Idag har det vatt sol men när ja kom ut från jobb var det molnigt. Men det var rätt skönt och behaglit väder endå.. (lite så små varmt men endå känns det som det är regn i luften..!!

Så nu är ja väl hemma och håller på med lite middag..
Det blir kyklingfile med potatis i vitlök och aioli..
Kanske inte så nyttigt men GOTT...

Har tyvärr inga Tv kanaler.. Fick veta att det har varit folk på taket och klippt sönder kablar och antenhuvudena..
Därav ingen TV.. Så det är rätt tråkigt att komme hem och väldigt tyst här.. Hihihi

Imorgon blir det att jobba 12 - 21,30..
Jag börjar kl 12. Sen kl 12,30 skall jag på brandkurs. Alla måste gå på det på centert..
Sedan slutar jag 18,30 då jag skall ta bussen in till Stavanger och gå på kurs för pureology tills kl 21,30..
Skall bli skoj med kurs och man får även 3st produkter.. =0)

På jobb har vi hand om olika produkter och jag har nu fått Redken och Pureology...


 
Annars har jag just pratat med svärmor.. =0)
Blir alltid lika glad av att prata med henne =0)

Ha en underbar dag allesammans..
 
Saknar er alla.. =0)

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback