Utråkad..

2010-06-04 @ 14:44:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag jobbade jag 10-12 på salongen och sedan behøve de folk på en annan salong så jag hoppade in.
Och hær sitter jag nu.. Jobbar 12 - 20..  ååååå jag e så utråkad.. Jag jobbar sj.
 Och lidde førvirrade e jag var alla saker ær.. Springer å letar efter dem nær jag har kund.. hihi

Paul ær ledig idag och gør istort sett inget..  Jag tycket han kunde komma hitt å underhålla mig..
Men ikke ville han det..

Tack alla søta før era komentarer =0)
Jag e ledsen att ni måste skriva in en kod før att kunna komentera.-- Tror inte det finns ett sett att ta bort den..
Linda K (hihi) Saknar dej med juh.. Ønskade ni kunde komma till midsommar.. De hade ju vat så mysigt..
Men vi kommer ju hem om några månader. =0)

Ville æven berætta att jag har køpt en ny Kamra..

Men kan inte hæmta den førrens jag e hemma..!!
Men det skall bli skoj att få en grym kamra så man kan ta en massa fina bilder..

Annars igår var jag ju på kurs efter jobb..
Tyckte inte det var nått att hænga i julgranen om vi sæger så..

Ja hær kan jag ju sitta och skriva hela dagen..
Har ju inga kunder och tiden går extra långsamt nær man inte har nått att gøra..
OK nu e det bara 5h 15min tills jag  slutar hahha..

Længtar tills september nær ja kommer hem och får hælsa på alla er dær hemma.. =0)

Saknar er massor kramis på er

Kommentarer

Postat av: Annika

Superfin kamera! Vad skoj! :-)

2010-06-04 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback