Är sååå... trött idag..!!

2010-03-25 @ 23:04:41 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har just kollat klart på Paradise hotel (Norska vers)...

Jag å Paulli har jobbat idag.. Paul körde Martin till flyget i morse. Sen kom han hem och hämtade mig.
Paul började jobba kl 10 idag. Men jag började inte förrens kl 12.. 
Så jag satt på salongen tills dessss... Tråkisch.. =0)

Har haft lite att göra idag.. Blev inte alls nöjd med min sista kund idag..!! Men hon va glad endå..
Bugar & Tackar till Janette idag =0) Hon tog de sista efter mej idag =0)

Paul hämtade mig och han vissade vart två lägenheter låg. Har kollat lite på dem på nätet. 
Den ena är vi hel sålda på.. hihi 
Men som tur e kan vi bo (här) i lägenheten så länge.. =0)

Paul LAGADE mat idag =0) wwwiiiee.. Köttbullar & potatismos.. GOTTTTT...

Skall snart krypa ner i sängen och se en film.. =0)

INFO:

Lollo:  Här finns jobb för dej på salongen..
Arian: Finns massa jobb... Kan jobba med va du vill pappitso =0)

Calle: De har diskmaskiner här uppe... Å vi behöver dej *skål*
Linda: Behöver en bra nagelbyggare här, kännar massor med pengar =0) Hihihi

CATTI: Tågen var ju ingen hitt här.. Men Massa annat du kan göra.. Kom å BOo..

Så KOM NU UPP MED ER... VI SAKNAR ER....!!

Saknar även våra underbara familjer =0)
Önskade vi kunde komma hem till påsk å mysa med er..



PS Tiger har kastrerat sig.. =0( Stackars lilla gubben.. Å han vill inte vara sj..

Saknar er alla i Sverige =0)


Pussar å Kram

Paul & Kajsa (kaisa som de skriver hör)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback