Ledig idag..

2010-03-26 @ 15:59:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag är jag ledig... Åkte med Paul in till jobb vid 12.
Har pratat en massa med kollegorna idag. =0)
Sedan gick jag in på Mexx för att söka jobb..


Tog bussen hem... Sedan gick jag in på Kiwi och handlade middag till ikväll.

Det blir mörbradbiff med bearnaisesås och potatisklyftor..



Som sagt allt är dyrt här uppe och maten smakar inget..!
Men Mörbradbiff är en av de billigaste kötten men är jätte god..


Satt och tänkte i morse på vad jag saknar här, matväg..

BREGOTT



Får dras med detta smöret så länge..


Mindre gott...

MER GOTT...

Vill även tipsa Jeanette, Ingrid, Caroline & Kristine om ett godis.. =0)
Finns även här i Norge.. SUPPPPPER GOTT..

Kinder Bueno

Vet att ni kommer tycka om detta..

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Fy søren den sjokoladen e kjempegod!! Enig med deg der Kajsa :D

2010-03-26 @ 16:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback