Utgång..

2010-03-21 @ 01:13:32 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Efter vår sjukt dyra middag gick vi till ett uteställe..
Där de hade trubadur på ena våningen.
Nästa våning var det disco
Våningen efter var det Luongs..
Och sedan hade de en till våning som var lite Bob Marlye inspirerad..


Martin, Catrin & Jag.. Med goda gin & tonic


Jag och den bästa =0)

Blev sedan ett tidigt natt tåg hem.. Vid 01 tiden.. =0)

Idag (lördag) Har vi bara myst "hemma" och bråkat med bloggen.... hihi
Vi hade bestämt oss för att skaffa en blogg men vi ville göra den fin..
Men De bilder vi skulle ha i headline bara bråkade med oss.. *ler*
Så tillslut gjorde vi så att bloggen fick se ut såhära..
Vi skall göra vid den sen =0)

Men men annars har vi varit på kavdrat i dag.. (ett köpcentrum)
Fikat, Martin och Catrin kom och mötte upp oss..

Sen blev det middag hemma hos oss och lite spel..

Imorgon skall vi besöka grotterna här uppe, som Tyskarna sprängde ut under 2:dra världskriget..
Sen på Måndag skall Jag (Kajsa) åka och skriva kontrakt med mitt jobb..
Som tur är Paul ledig på måndag så han följer med mig..

Nej nu får ni sova gott..

Tack Annika för dina söta komentarer, saknar er =0)

Puss å Kram Kajsa & Paul

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback