Den 24 Maj

2010-05-24 @ 20:29:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Japp i dag har vi firat min dag =0)

Vaknade i morse av att Annika ringde och gratta mig =0)
Blev verkligen jätte glad av detta.. Supper gulligt av henne =0)

Paul var ju den första som grattade mig och den andra var Cattis hihi
Önskade du var här min prinsessa

Pauls Farmor och Farfar ringde mig.. Helt underbara människor =0)
Det värmer i hjärtat.. =0)

Sedan ringde jag Lena som sjöng för mig =0)
Supper gulligt av henne.. Blev jätte glad..

Det betyder mycket =0)

Min tuffa Mormor Mailade mig.. hihi söta att tom med Mormor är bättre på
datorer än mina föräldrar *ler*

Mamma & Pappa sms i morse =0)

Och Linda sjöng för mig via "mms" Gullig du e =0)
Tänkte på i Höllviken när vi var mindre och du sjöng med freestyle på..
Och jag skulle berätta om du sjöng fint. Kan ju säga att du sjunger finare än mig =0)

Fick sms av mina älsklingar Calle och Linda =0)

Fick sms av Jane och hennes lilla fis Elin =0)

Fick Facebook grattis av:

Hihi Paul (knast)
Jan (jobb)
Linus =0)
Jeanette från jobb =0)
Emma min syster
Min kära moster Mia
Vlora (gammal klass kompis)
Marie Hansson (gammal Chef) =0)
Marie Augustsson (kusin)
Stella, lillebrors flickvän
Annika (cattis lilla syster) =0)
Marita (chef på jobb)
Tanja, söte
Arian (papitzzoooo.. hihi)
Carolina från jobb =0)
Madeleine från bunkan hihiih =0)
Lotta min gammla söta kollega från Hbg
Johanna =0)
Ingrid från jobb =0)

Vill tacka er alla för att ni kom ihåg min dag Hihi *ler* Supper gulligt av er..


Jag fick en mysig frulle av mitt hjärta i morse..
Fick ett litet kort med godis i hihi.. Söt






Hihi.. Söt tycker jag =0)

Sedan på kvällen var vi ute och åt middag och då fick jag en present från
Lena & Roland, Maria & Bernt





Det står:
Har du tänkt på anär man blir äldre så skojar folk om det.
Men när man blöir ricktigt gammal så gratuleras man.


Verkligen jätte söt av dem.. TACK SÅ JÄTTE MYCKET =0)

Här kommer lite bilder från middagen


Vin är Gott..


Ser ut som jag har druckigt en hel flaska men har inte ens börjat dricka
mitt glas vin.. Hihi Jag har bara den vacka minen.. hihi


Min söta Pauli =0)


Jag och Middagen + minen hihi..


Kaffe och choklad kaka med glass.. Gott..

Vill tacka alla för att Ni har ringt, sms o FB..

Tack Lena & Roland, Maria & Bernt för den fina presenten

Hoppas alla har en fortsatt trevlig dag =0)


Kram Kajsa

Kommentarer

Postat av: Catrin

Vad bruna ni har blivit, ser ju ut som små pepparkaksgubbar ;)

2010-05-25 @ 08:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback