Fredag..

2010-05-21 @ 18:28:08 Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Idag har jag (Kajsa) varit ledig.
Paul har jobbat mellan 10 - 15.
Efter som det var strålande sol ute och runt 20grader
så gick jag till Kvadrat idag, det tog en timme.

Sedan handlade jag lite islatte och lunch.
Så när paul hade jobbat klart åkte vi ner till hamn och lunchade där på kajen.















Låg och tänkte på er där hemma i natt.
Tänkte på att jag inte kan:


Springa in till Calle & Linda.
Mysa med Linda och kalla Calle min älskling.
Äta god sockerkaka och dricka kaffe latté

Cattis kommer hem till mej å spelar PS3 och äter muffins..
Gå ut och ta en flaska vin som blir 10.. och slutar med staket klätring.. hihi
MYS

Gå in till Linda & Åke.
Snacka gammla minnen som Naomi hihi..

Åka bil med Mandeas och sjunga till Lady Gaga

Gå hem till Annika och ta en kaffe och leka med fisarna.
El äta en god tomat soppa =0)

Ta bilen ner Mamma & Pappa och bara mysa med dem..

Ta och hälsa på Roland & Lena..
Äta god mat och kolla på Roland när han skall installera alla Tv kanaler.. hihi

Lollo & Arian..
Våra roliga fester =0) hihi

Pussa på mina mysiga små bebisar..
Kan inte säga till dem att vara tysta när grannarna kommer in och de skäller på dem..

iiiiii.. Jag kan inte men jag vill ju =0)

Tackar även för Lenas fina komentar häromdagen =0)

Nu skall vi dricka lite cider och sitta på balkongen..

Saknar er där hemma Pöss

Kommentarer

Postat av: Moster

Oooops! Blev på fel ställe, men men ... Hmm ja då?

2010-05-23 @ 01:13:52

Postat av: Annika

Söta ni! Saknar er och era besök....



Tur man kan få se er lite på bloggen iallafall!

2010-05-23 @ 23:40:03

Postat av: Annika

Söta ni! Saknar er och era besök....



Tur man kan få se er lite på bloggen iallafall!

2010-05-23 @ 23:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback