Lördag...

2010-05-02 @ 00:53:52 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har vi verkligen inte gjort nått...

Vaknade sent.. Åt frulle
Paul & Martin var och tränade på gymet och jag tog en powerwalk..

Sen gjorde martin en jätte god middag till oss..
Panbiff, potatis och brunsås MUMS..

Sen har vi alla tre bara suttit i soffan och kollat på tv, lyssnat på musik och
druckigt rom & cola.

Snart skall martin åka hem och då skall han ta med sig ett par klänningar jag har fått..
Hihi så de kommer lagom till min föddelsedag hihi

Längtar väldigt mycket efter Tiger & Mocca.. =0)
Och saknar Catrin suppppper mycket..

Fick lite sms av min mamma idag. Blev så himla glad.. Längtar efter mamma & pappa..
¨
En liten rolig bild på Catti, mig & mamma när vi var på kurs för micro ringar..
Sjukt längesedan



Hoppas alla har en underbar Lördag

Kramas & Pussas

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback