Min hand var död..

2010-05-13 @ 01:28:46 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

*ler*
Imorse så körde Paul, Martin till flyggplatsen. Då var kl 05.
Jag hade så himla ont i min hand. Liksom uppe på övansidan av handen.. Det var små stickningar i handen.
När ja tog på den så kändes det "som den var död" Det kändes inte.. Och jag kunde nästan inte alls röra mina fingrar..

Och sedan somnade jag om med den döda handen. Kl blev 09 och Paul skulle till jobb.. Då var fortfarande min hand "död"

Ja tänkte hjälp vad e det för fel på handen..
Låg där och funderade ett tag. Så kom jag på..! Den kanske har somnat.. (brukar kännas anerlunda)
Så jag tog ner den "döda" handen och la den brevid mig (längs sidan av kroppen) Sedan somnade jag om.
När jag vaknade var handen vid liv igen..!! Allt var som vanligt igen..!!

Japp det var historian om den döda handen..
Hahha jag som ni kanske förstår så e det inte alltid jag har så mycket att blogg om här.. *ler*

Men men

Idag har jag även provat ett nytt schampo.. (orkar inte resa mig ur sängen) Så jan kan inte berätta vad det heter..
Men men jag tyckte inte alls det var bra. Ni som har testat Maria Nilla. Det var som det.. Jag tycker då att Maria Nilla är som att tvätta håret med en hand tvål. (Ni vet en sådan vit hår handtvål, alltså inte flyttaden tvål)
Och det varken känns bra el luktar gott..

Men men skall berätta om vilket det är i morgon..

Sov gott alla söta


Kommentarer

Postat av: Annika

Haha...du är för rolig! Lite läskig men ändå cool bild du hittat! Eller är den din? :-)



Kram kram på er

2010-05-13 @ 23:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback