Mötte

2010-05-05 @ 23:03:49 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Igår så åkte Paul & Martin in till Stavanger för att fika med en av martins gammla arbetskamrater.
Jag slutade kl 20 och åkte hem. Sprang och köpte en pizza och sprang hem för att inte missa mitt tv program hahhah..

Så jag fick en hel GOD pizza för mig själv.. MUMS




GOTTTTTT....

Men så när jag handlade min pizza så frågade jag vad en burk cola kostade.
Den kostade 24kr = 30kr svenska...
Helt sjukt.. Nej tack sa ja då..

Idag har jag jobbat 10 - 17.
Hade medarbetar samtal igår och nu får jag inte jobba extra längre..!!
Förstår inte varför då detta behövs...
Sedan var jag även bästa säljare förra månaden men det fick man inte höra nått om.
Medans förra månaden igen fick bästa säljaren flaskor vin...!

Mycket man kan tänka sig skriva om detta men hoppar över det..!

Och idag hade vi personal mötte...!!
Japp..
Så vi har just kommit hem från jobb. Alltså har vi varit där från 10 - 22
Men jag jobbade ju inte mellan 17 -20, utan bara satt där..

Så kan det vara.
Såg idag att de sökte folk på en sko affär.
Så jag skall söka detta så kanske jag kan får jobba extra där.


Krameli kramis på er hemma...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback