Söndag...

2010-05-31 @ 23:48:30 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Jag, Paul & Martin gick till Sandnes *^¨%4¤¤# (har glömt namnet hahha..)
Ja det var ett ställe med olika teknik prylar som man testar och lär sig nya saker..
Ex: Just nu kommer ja bara på Bajsen. (för detta var det enda ja pratade om)

Om Bajsen:
Man fick lära sig hur mycket folk bajsar var år (varför man vill veta detta, vet ja inte)
Var bajsen tog vägen.. Hur mycket vatten man använde när man spolande, diskade, tvättade osv..
(fråga mig inte hur mycket vatten man använder för de kommer jag inte ihåg)

Man fick prova på rullstols rally, hur Sandnes såg ut förritiden.. osv..

Här provar killarna på att väga lika..



Martin vägde mer så paul fick ha tyngder på sin sida..


Efter detta gick vi och åt på en Kina restaurang..
Det var mycket gott och vi märkte också att de hade Bra priser på en Söndag. 99kr rätten..
Inte fel..


Paul åt vårrulle med stekt ris.. GOTT


Jag åt (typ av friterad) kykling med en supppppper god sås, citron söt sås..

Martin var upptage med att kolla upp Kino (bio). Jag hade berättat att Cash (snabba cash) hade kommit till Norge.

Efter Middagen gick vi på bio och såg Cash.
Jag har läst boken och jag säger bara att filmen var det sämsta jag har sett..
Inte mycket som stämmer med boken.. Mycket besviken..
Läs boken istället..

Sedan efter en hel dag på "stan" byn som vi säger så gick vi hem..
Vi tog även lite bilder påvägen hemmåt..
Som ni ser i förra innlägget..

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback