"Lygnen" =0)

2010-05-22 @ 19:04:31 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Gott folk, vi stannar nog ett bra tag...

Denna helgen har vi blivet helt sålda av denna underbara natur här i Norge...tror jag har haft ett sånt "lygnen" moment...kan tänka mig att det var så här du kände en gång pappa...  =0)

Måste bara visa lite bilder där vi skulle vilja tillbringa våra liv de närmaste åren...



Fjäll & vatten var man änn kommer i detta land...


Natur....Natur....





Jag ÄLSKAR De...


Söt....  =0)


Dessa stöter man på ganska ofta här uppe...


Massor av platser för att stanna o svalka fötterna...MMYYYSSS....


Vet inte hur många av dessa söta vi har stött på idag, denna plats o kommun vi hittat är helt underbar...


vatten...fjäll...fjäll...vatten...överallt....nice....


Stort tack till min söta fotograf...   =0)

Skulle jag få som jag vill stannar jag här i ett litet hus o "bare koser meg" de närmaste åren...

Kommentarer

Postat av: Catrin

Myyyyyys!!!! Jag vill också vara med ;)

2010-05-23 @ 02:13:54

Postat av: Annika

Ser helt UNDERBART ut! Men jag gillar INTE att du skriver att ni vill stanna...:-) Ni kan åka dit på semester ju...

Vill ju ha hem er...saknar er såååå mycket....



Pussar & kramar

2010-05-23 @ 23:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback