Har jag berättat...

2010-11-25 @ 23:47:25 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har jag berättat att Jag har världens bästa sambo =0)
Var dag så hämtar han alltid mig efter jobb =0) Sedan kör vi och handlat mat och har en mys kväll..

Härom dagen ringde han när han när jag satt på bussen.. (på väg till jobb) Han frågade vart jag var.. Han berätta även att han var utanför mitt jobb.. Så när jag hoppade av bussen så stod han där och väntade.. =0) Det är sådant som gör ens dag..
Han ville bara säga hej =0)

Och i dag så fixade jag fint på salongen.. Så var jag tvungen att gå och handla silvertejp.. Så när jag kom tillbaka till salongen så stod han där =0) Han hade lunch och ville bara säga Hej..! Han är så söt =0)


I dag började jag dagen kl 09 med julfrukost
Hela centret hade blivit inbjudna och efter som Noa Noa frågade mig först gick jag med dem =0)
Vi hade det jätte trevligt och pratade massor =0)

På Måndag skall jag på ett möte ang "ett" jobb.. =0)
Berättar mer sen.. Skall ju först se vad som erbjuds och vad jag vill =0)
Hoppas det går bra är rätt nervös.. (blir så nervös över en himla massa) Vill ju endå göra alla till lags (el va de heter)

Idag efter jobb såg jag och Paulli på en film som heter Nokas..
Detta är en norsk film som är sann om ett rån här i Sandnes 2004..
Se den..



Det är så sjukt som vi längtar hem.. Det är det enda vi pratar om.. =0)
Skall bli så mysigt att komma hem och få en riktigt mysig jul =0)

Xo Xo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback