Ja här kommer lite bilder...

2010-11-18 @ 21:09:01 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Här kommer det lite bilder från modellen som van radio tävlingen =0)
Tyvärr blev det inga jätte bra bilder..

Innan vi började med hennes hår..
Hon hade då en utväxt och väldigt tråkig frisyr..


Förre.. BTW kolla tjejen där bak hihi


Hon blev sedan sminkad av Body shop..


Hon får prova kläningar





Denna valde hon.. =0)

Jätte fin kjol..

Här kommer en länk till hemsidan http://www.radiosandnes.no/modules/module_123/proxy.asp?C=15&I=5934&D=2

Här kommer lite bilder från min mobil...


Nacken..


Sidan


Fram..


Här är radio pratarna hihi =0)

Alla var verkligen jätte snälla och trevliga..
När vi modellen var klar med allt kom hon tillbaka till salongen och gav mig en kram och sa att hon var jätte nöjd.. Så det var verkligen skoj att höra..

Men tyvärr tyckte jag inte att de hade tagit så bra bilder på henne som vissar håret..
Man kunde ju knappt se hur hon såg ut innan...

Men men..
Vill även tacka för att jag fick göra detta =0) Tack Hilde =0)
Ps den färgen är ett ex till Annika..

Xo Xo

Kommentarer

Postat av: Annika

Söta du!!

Så fin hon blev! Du är duktig gumman!!

Och färgen är fin!! :-)



Puss & kram!

2010-11-18 @ 21:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback