Måndag

2010-11-15 @ 23:24:35 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Idag har jag jobbat på salongen 10 - 15
Sedan hem och plocka undan lite och fixa middag.. =0)

På kvällen så var det personal mötte på Noa Noa..
Det gick mycket bra och vi hade det supper trevligt..

Och efter som vi har sålt så bra så fick vi alla varsin pressent..


Jag undrar vad det kan vara =0)




Verkligen jätte söt.. =0) Nu kommer det dofta gott i hela lägenheten =0)

Sedan i slutet av mötet fick vi en massa kläder..

Och här kommer bilderna på dem..


Verkligen en jätte fin kläning..


Denna är så socker söt



Strumpbyxer och scarfs...



Två fina polos..



En bas tröja



Mysig kofta




Enu en fin kläning..



Denna har jag nu i två exemplar.. Men alltid bra med en extra =0)



En färgstark kläning =0)



Tuffa byxor..

Bilderna från helgens fotograferning där jag fick jobba som stylist kommer jag förhoppningsvis få början på nästa vecka.. Det blev verkligen jätte fina bilder..

Och i morgon skall jag fixa en tjej som har vunnit en tävling så detta skall bli väldigt skoj..
Kommer även vara Tv & Radio där.. De skalll även intervjua mig..
Lidde nervös..

Rätt skoj att min högsta chef ringde mig och frågade om jag ville göra detta =0)


Nej nu får man gå och lägga sig så man får sin skönhetsömn.. HAHAHHA..

Nerräkning på G....


XO XO

Kommentarer

Postat av: Catrin

Åhhh, vad roligt för dig!!! Är såååå glad för din skull!!!

Förstår att det är lite nervöst, men det kommer gå kanon bra, det vet jag!!!

Puss

2010-11-16 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback