Tjoho..

2010-11-04 @ 22:51:43 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Japp i dag har man jobbat 11 -20.. Först salongen sendan Noa Noa =0)

Hittade en kläning som jag bara måste ha =0)
Den kommer jag inviga på julafton =0)

Ikväll har bara ätit en snabb middag. Sitter och slöar och kollar på tv.. Vi har även pratat med Annika på skype..
Man längtar ju enu mer hem nu...

Men bara 6 veckor kvar!!!
 
Imorgon blir det att jobba 15 -20 och då skall jag även få stänga butiken helt sj..
Jaaa... vi får se hur det går.. Men de blir nog bra =0)

Lördag jobbar jag Noa Noa och sedan skall hela salongen på middag hos Tzega..


Ner räkning tills den 23/12......

XO XO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback