Helt efter..

2010-10-21 @ 22:22:22 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja vissa dagar jag nog helt efter..  =0)

Jobbade kväll på Noa Noa igår. Skulle ner på lagret med 8 stora kartonger som vägde ett TON..
Har ju vatt på lagret x antal gånger tidigare men har då bara tagit trappan ner..

Men nu skulle jag ta hissen. Och den tar man på ett helt annat ställe.
Och sedan får man gå in utifrån huset in till lagret..
Och efter som jag har gått förbi där många gånger så vet jag ju var den ingången e..
 
Men chefen sa till mig var jag skulle ta hissen och sen vart ja skulle gå..
Jag, tänkte jaja ja vet..

Tar hissen ner till kundgaraget och trar min handtruk.. Men så måste jag ju ut ur garaget och
då går det uppåt.. Och efter som min chef hade packat de två lättaste kartongerna underst gick de inte så bra..
Så på vägen upp ur garaget (på utfarten/uppfarten) så åker 7 kartonger av..

Och efter som det går upp kan ja inte ställa trucken där.. För då skulle den åka ner igen och vem vet med min tur den dagen kanske ta och parkera sig i en bil..
Så jag får köra upp truken och sedan springa ner igen och plocka upp en efter en kartong.. Och där kommer bilar och får stå och vänta.. =0/

Och så klart börjar det ösa ner!!!

Packa om och skall leta efter ingången till lagret....
MEN var är DEN...
Hittar inte den, kommer inte in någon stans..!! Hahha

Så ja kom på att det finns en annan ingång..
Ja drar ner i garaget igen in i hisen och åker upp..!!

Kommer in på köpcentret och samma folk som satt på cafet när jag skulle åka ner med kartongerna, satt fortfarande kvar.. De måste tänka att jag e förvirrad..!! (bara liksom går runt med mina kartonger och åker en massa hissar...)

Går bort till den andra delen av köpcentret och tar hissen ner och kommer ut på gatan (där alla bilar kör)
Skall hitta lager ingången..
MEN IKKE..
JAG HITTAR INTE DEN..

Vad skall jag göra..

Jo jag tar hissen upp igen och ställer alla mina kartonger på salongenn och ber dem ha koll på den och sedan får jag springa (trappan som jag vet leder till lagret) med en efter en karton, 6våningar ner..

FY FABBIAN VAD JAG VAR TRÖTT VARM O VILLE BARA LÄGGA MIG NER OCH DÖ..

Gick tillbaka till jobb, helt svettig och knalröd i huvudet..
Min chef bara skrattade åt mig..

Snacka om att bli förvirrad och bara tappa bort var ingången till lagret e (utifrån huset)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback