Nu skall ni få veta..

2010-10-08 @ 18:36:56 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Idag började jag jobba på NOA NOA... =0)

Men först..!!

Nu i veckan så skulle jag ha jobbat 10 -15 alla dagar (på salongen) men har jobbat över nästan var dag.. =0)
Och i Måndags hade jag en av mina fasta kunder.. Hon är en väldigt kär människa.. 
När vi var klara så gav hon mig blommer =0)
Så gulligt =0)

 
Tänk att det finns så söta människor =0)
Blev så glad..

Men NU..
Tillbaka till NOA NOA..!! HIHI
Idag började jag min första dag. För er som inte vet så kommer jag att jobba extra där..
Började kl 09 - 16..
Och allt har verkligen gått jätte bra =0)
Chefen var jätte nöjd med mig och gav mig en massa beröm i slutet av dagen =0)..

Så i slutet av dagen fick jag välja en massa arbetskläder hihihi me like..
Så här kommer mina nya kläder =0)



HIhi NU börjar det ----->


Suppppper söt "tunika" att ha på ett line..


En kort kofta men "höstens färger" hihi som man så fint säger..


Ett skärp som man kan ha till byxer, kjol.. El i midjan på en lång tröja.

t
En scarfs.. kan ha runt halsen el runt axlarna..


Lilla strumpbyxer. Gråa strumpbyxer (tjockare matrial). Strumper som går upp till knät (strax under knät)









En kjol..


Ett par söta lilla öronhängen


 Min fina Hatt


Japp här har ni alla mina nya kläder.. =0)
Längtar redan tills nästa gång jag skall jobba hihi =0)

Puss å kram på er där hemma

xo xo

Kommentarer

Postat av: Annika

Så gulligt, det är sådant som värmer gott i livet! Jättesöt blomma...



Kramar!

2010-10-11 @ 11:08:17

Postat av: Annika

JÄTTEFINA kläder! Så roligt! Och så skoj att du fick så mycket beröm också... och det roligaste av allt är ju att du tyckte det var så kul! :-)

Ni verkar ha det bra däruppe - men ojojoj vad vi saknar er här hemma!



Puss och kram från oss

2010-10-11 @ 11:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback