Vad händer med Malmö...

2010-10-30 @ 00:49:36 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Blir så arg när jag ser detta..



Att gå runt och skjuta människor är helt sjukt tycker jag.. Och jag hoppas de får tag på den människan..

MEN.. Vad händer med Malmö..! Jag förstår att folk är upprörda och rädda men att sitta säga att man har vapen i bilen och att man skall döda en människa och den människans familj är helt sjukt..

Säger bara Välkommen till Malmö numera lilla Irak..!

Blir så mörkrädd när jag ser vad som händer i Malmö..
Tänker på mina när och kära...


Längtar verkligen inte tillbaka till geto Malmö...!!
Men längtar efter mina nära och kära...

Är så tråkigt att Malmö har blivit såhär..
Kommer ihåg det Malmö jag och mina kompisar kunde åka in till och shoppa och sedan hämtade mamma oss..
Men nu skulle aldrig låta mina barn åka in till Malmö sj..

XO XO

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback