Vad händer...

2010-10-01 @ 23:05:55 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Förra veckan åkta jag bussen till jobb.. (som vanligt)
Två av mina kollegor åkte samma buss..
¨Vi hade åkt en bitt med bussen och så pep dörren (den dörren till buss förarens "bås")
Så han stanade till vid en hållplats.. Vänta ca 3 min..  Han bara satt i sitt lilla båssss...
Då stannar en annan buss bakom oss.. (den kör samma runda som våran..)
Sedan kör den..
Och då säger bussföraren att vår buss är sönder och vi måste gå till jobb el vänta 25min på nästa buss..!!
Ingen säger nått..!! Vi e ju i Norge.. hahah
Så ja ställer mig upp.. säger till honom: Var sa du inte nått tidigare så vi kunde hoppa på den andra bussen..!
Han kunde då inte svara, för han viste inte..
Så vi fick gå till jobb..
Hade 10min på oss..
Och jag öppnade..!
Och efter som det är ett köpcenter så får man böter på 5000kr om man inte öppnar i tid..
Så ja fick panikgå till jobb..
Kom till jobb med en av våra prao elever..
Började öppna den ena porten och då ser ja hur vakterna kommer..
Får slänga (el krypa) mig under för att öppna den andra porten..!!
Dagen började underbart..!!
hahahahah

En annan dag..!!
Sitter på bussen och är ju så van att folk trycker på stop.. Är ju så många som åker på den morgonbussen som skall av till köpcentret..
Men denna dagen tänkte nog ALLA.. Nån annan trycker nog på stop..!
INGEN annan trycker på stop.. Hahah
Så vi kör förbi köpcentret.. Hahaha..
Och alla står upp och bara kollar på varandra (med den blicken: tryckte inte du??)
Så bussföraren svänger då av och kör oss till huvudingången..
Och ingen har sagt nått till honom, han bara fatta att vi ALLA var lite efter och glömde trycka på stop..!
BRA SERVICE.. =0)


Dagarna fortsätter..!
Kommer inte helt ihåg men det började på jobb med nått klydd..! Just det schemat..
Jag slutade tidigt.. Och tänkte att: ja skulle strunta i det med schemat o ha en bra dag..
Men...
Skall gå in på HM och lämna tillbax en tröja men de vill inte ta tillbaka den..
FAST JAG HAR KVITTO O PRISLAPPPPPP KVAR...!!!
för de har inte den i sitt utbud..!! HM som HM.. man skall kunna lämna överallt.. Men de kunde inte ta den..
FÖR de inte hade den i sitt stortiment..!! JÄ****LA NORGE.. Hahah

Okej ja började gå hem och tänkte.. HM skall inte förstöra min dag..!
Kommer hem, öppnar posten.. Påminelse för telefonen..
JAG KOKAR..!!! Fick mobilräkningen dagen INNAN..
SKÄMTAR DE.. Hur fort skall man betala..
Ringer dem o jag sitter å laddar för nu jäklar skall ja spy på dem..
O tro de el ej ja kräkte av mig..  de bad om ursäkt att de hade blivit nått fel och ja skulle bortse från den påminelsen.. Så där blev ju allt bra..
MEN: Ja öppnar dörren till toan.. Och där ÄR: Toapapper ÖVERALLT..!!!
mocca har gått losssssssssssssssssssssss.............. Toapapper är ju så skoj att tuggggga på när man är sur..
Hahah vilken underbar dag..!


Imorgon skall ja lämna tillbaka mina ansiktprodukter.. Och då skall ja få biotherm istället för ajax badrums rengörning.. hihihi

Sänder en tanke till annika.. tänker på dig o pyret =0)

XOXO


Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej Kajsa, Det du berättar om bussen låter som om det vore en story-helt sjukt. Hoppas att du trivs bättre med Bio Therms produkter....Kramar Lena

2010-10-02 @ 21:38:56

Postat av: Annika

Tack snälla söta! Har fått en tid för Pyret idag för operation...stort ingrepp. .



Känns de nya produkterna bra? Hoppas det...



Ingen kul dag du hade...inte konstigt man kokar över ibland...



Kramar!

2010-10-06 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback