Vilken mysig dag vi har haft..

2010-10-21 @ 22:28:45 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja man kan väl säga att vi har det rätt bra på salongen..

Idag jobbade jag 10 - 15,30 på salongen.

Hade ingen kund förens kl 14.

söta Ingrid har fixat mig fin i dag..

Vaxat ögonbrynen (inte helt bort då hihihi..)
Vaxat mellan brynen
Vaxat överläppen.. Lidde nice
Färgat ögonfransarna
Gjort ögonfrans förtjockning.

Vi har fått nya ögonfrans förläggning (sådan jag har jobbat med i sverige)
Rickigt bra..

Så det är skönt att bli lite vid gjord så man känner sig fin =0)

Tusssssssssen tack till INGRID =0)

Senda efter 15,30 gick jag bort och jobbade på Noa Noa..
Hade fått massor av nya varor som skulle packas upp så vi hade verkligen den del att göra..


Så nu sitter jag hemma och njuter av kvällen och Paulli håller på att packa..
För i morgon åker han till Bercelona med sitt jobb =0)
Vissa har det bra =0)

XO XO

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback