idag har varit en lång dag...

2010-09-12 @ 00:39:15 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

I fredags skulle jag igentligen vara ledig men vi har en del sjuka folk på jobb.
Och salongen skulle stå tom mellan 10 och 12 så jag hoppade in och jobbade från 10 till 15.
Tog och gick en runda på köpcentret efter jobb..
Tog bussen hem och gick en runda på köpcentret här i sandnes.. Handlade med mig mat hem och frulle =0)
Gjorde en god thai soppa  =0) (hur de nu stavas)

Idag.. Sov jag länge hihi till kl 10..
Åt en stor frukost..
Gick en lång runda med hundarna i regnet..!! Mocca tyckte inte det var så roligt..
Tvättade, storterat i kylen, skåpen, bäddade rent i sängen dammtorkade, dammsög osv...
Gick en runda på vågen (köpcentret här)
Köpte middag till idag och middagen tills i morgon (då allt e stängt i morgon)
Blir tacopaj i morgon (paul önskade detta)
Gick hem, gick en runda med hundarna i ösregn..!!
Lagade thaimat, wokad grönsakerr, wokade nudlar och kykling med lime o kokos.. GOTT

sett filmerna som vi har haft på playstation..
sett på skåne fruarna och kungarna tylesand på datorn..!
gått en runda på köpcentret igen hahaha.. SNACKA OM UTRÅKAD....!!

sen bokade jag bio och såg filmen Salt.. den var ricktigt bra..

så nu blir det sova... (snart =0)

imorgon bjuds det på.....??
Lång runda i parken..


och sedan kommer paulli hem på kvällen.. och åker på måndagen igen... lidde tråkigt


hoppas alla där hemma har en fin helg =0)

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback