Jag har tvättat ansiktet med AJAX....!!!

2010-09-24 @ 22:22:41 Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Måste ju bara säga att jag och Paul fick oss ett gott skratt, då vi läste Annika (Pauls syster) komentar (i det förra inlägget)

Jag trodde ju att clinique var ett av dem okej märkena av dem man kan köpa i butik..

Men chi fick jag =0) Jaha jag skall genast sluta med AJAX dassa rengörning i ansiktet.. hahaha
Kanske kan använda upp det på mina fötter el nått..

SÅ nu får du ge mig ett annat råd vad jag skall använda =0)

Men måste ju säga endå:
Tack för du fick oss att skratta så när du gämförde de med ajax =0)

Slutar genast =0)

Puss å Kram på dig Annika =0)

XOXO

Kommentarer

Postat av: Annika

Hahahaha...skönt man kan glädja någon med ens kommentarer! :-) jag fick mig ett skratt när jag läste ert inlägg! :-)

Det är ingen överdrift. Byta bort skiten omedelbums! Cilit Bang ska visst vara bra... Eller mr muscle! :-o

Akts nu fötterna. De ska du gå på resten av ditt liv! Inget vidare att gå gipsad en längre tid! Hahaha...

2010-09-24 @ 22:30:40

Postat av: Annika

Pussar och kramar till er!!!

2010-09-24 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback