tacopaj & securitas väktare

2010-09-07 @ 22:08:00 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Ja vilken dag..!!

Stod på jobba. (var bara jag och en lärling som jobbade)
Han (lärlingen) stod upptagen med att tvätta sin kund.
Jag var upptagen med att göra slingor på min kund..!!

För längesedan (ett par veckor) Kom denna J* väktaren in och lämnaden en lapp (vilket de gör var vecka, ang vad som händer på köpcentret) Men dena gången så skulle de ut i strejk så ja frågade väktaren om detta!
Då tryckte han pappert i huvudet på mig (jag tog pappret) sen gick han..
TREVLIG JÄV*L VA...!!

Tillbaka tills idag.
Väktaren stod i kassan (jag tänkte att väktaren bara skulle lämna ett papper) (Som de brukar)
Men väktaren stod kvar..
Så efter en stund gick ja fram och var beräd på att få ett papper..
Men då började väktaren fråga en massa..!!
Och väktaren ville ha en bok.. en så kallade säkerthetshäfte
Ja sa: Jag vet inte var den e..
Väktaren -  du får leta upp den
ja - vet inte vart den e
väktaren - alla skall veta vart den e
Jag - jag vet inte vart den är och har inte tid som du ser att leta
väktaren - du får ta dig tid
Jag - jag slingar min kund så ja kan inte
Väktaren - ring din chef och fråga
Jag - jag har inte tid
Väktaren - du får ringa din chef

SÅ ja kallade på min kollega (lärlingen) Som också va upptagen..
Så han fick lösa det..!!

Helt ärligt vad fan e deras jäv*a problem..!!
kommer med en sådan attityd så jag blir så trött på dem..!!
De e verkligen bara nollor..!! De roliga är att de tror att de är nått..!





Så nu e jag äntligen hemma efter 10h arbetsdag..
Och äter Tacopaj...!

xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback