vilken tråkig dag...

2010-09-16 @ 21:58:46 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Imorse rinde de från Tingsrätten i Malmö..
Har försökt att få tag på dem i två veckor nu men utan resultat.. (rättarsagt domaren i ärendet)
Men igår fick ja tag på dem o de skulle se vad de kunde göra..

Jag skulle igentligen vitna idag ang en misshandel som hände på mitt förra jobb för TRE år sen..!!
Mycket man kommer ihåg!?!?!
Men igår skulle de medela mig om jag fick slippa vitna el via telefon.
Och i morse ringe de och berättade att jag skulle vitna om ett par timmar..
Så en time senare ringde de igen..
Och då var det rättegången igång.
Jag fick svära in eden och sedan var mitt vitne ca 1min långt.
Japp svårare än så var det inte..
Och här har gått och tänkt på i två veckor pga men inte visste om ja var tvungen att komma ditt..
Och då var tanken.. hur skall ja lösa detta!!
Men men nu e det klart!!

Sen var det jobb men de hade tydligen felbokat så jag skulle jobba tills 20 men pga fel så gick jag hem runt 17..
Sen var det hem och gå en lång runda med hundarna. Gick och panta och handla in lite..
Hem och städa och gå igenom lite papper..
Och nu har jag kollat på skåne fruarna.. Omg

Jaha imorgon är det jobba 10 - 20 Sen kommer älskling och hämtar mig =0)
Annars e det bara att jobba i helgen... Med min älskling =0)

Jag hoppas alla där hemma har en mysig helg och hittar på något roligt =0)

xoxo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback