Jobba..

2011-02-19 @ 23:31:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ja i dag har man jobbat som vanligt..
Paul kom hem tidigare igår äv väntat.. När jag hade rast skulle jag jag en runda på centret och då såg jag paul sitta utanför =0)

Så glad jag blev..

Tillbax till idag..!
Jobbat mellan 10 -18..  Sedan åt vi en god middag och kollade på Melodifestivalen.. Myspys..

Annars händer det en del men men berättar mer senare..

Skall på mötte med högsta chefen på tisdag.. Vi får se vad som händer..

Många pussar till er där hemma

XoXo

Kommentarer

Postat av: it's a house

Tusen tack, du är så välkommen!!!

2011-02-20 @ 05:00:49
URL: http://www.itsahouse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback