Massa hemliga möten nuförtiden hihihi

2011-02-15 @ 22:54:28 Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Skoj.. men med tiden skall vi berätta mer =0)

Ja är ju värska storbloggaren nu "host host" så där av dessa hemliga möten HAHAHAHA..

Jag har just kommit hem från personalmöte på salongen....!

Så nu sitter jag och tittar på The Big Bang Theory..

Är så trött att ögoen går i kors =0)

Saken är att jag fick gå upp tidigt idag för jag skulle på möte på Noa på morgonen och sedan jobba salongen och
personalmötte till 22,00.. OMG vilken dag..

Annars var vi ute och åt i helgen. Vi firrade våran 5årsdag och ´hemlis hihi..
La upp lite bilder på Facebook så ni få kolla där..''

Nu skall ja sova.. själv för Pauli är ute på resejobb tom fredag..

XoXO

ps mötet i Måndags gick bra.. =0) skall nu bara kolla upp en sista sak... Sen så... wwwiiiieeee wwwooo

Kommentarer

Postat av: Linda

Spännande att det verkar hända så mycket nu! Ni får berätta om mötena sen :) puss

2011-02-16 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback