Snö

2011-02-17 @ 22:34:57 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja de snöade lite igår när jag gick i från jobb.
Lite menar jag då nästan inget alls.. Nästa så du inte såg det..

Kom hem, gick en runda med hundarna.. Åt sedan middag och sen var det dax för sista rundan med hundarna..
När jag öppnade dörren så var allt VIT... Det snöade som in i.. Men det var endå vind stilla.. Så det var rätt mysigt..

Idag har jag jobbat mellan 12 - 22 . . . . .
Skulle jobba till 20 men någon hade råkat boka en lång behandling med lite för kort tid, där av jag fick stå över..
TACKAR...!!!

Jaha då skall man snart sova och sen upp och jobba i morgon..
Först skall jag klippa klorna på hundarna sen skall jag på ett möte.. Och sen jobb..

Säger bara fy bubblan vad jag längtar tills Söndag.. För då är jag LEDIG...!!! WWWWEEEEEEIIII WWWWOO


XoXo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback